Raksti > Tūrisma profesionāļiem

Apkopoti iedzīvotāju viedokļi par Latvijai raksturīgo

Autors: Zane Saleniece, TAVA sabiedrisko attiecību vadītāja
24.01.2007
Noslēgusies Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar interneta portālu DELFI rīkotā iedzīvotāju aptauja par Latvijai raksturīgo un unikālo. Paustās idejas tiks izmantotas reklāmas klipu un mājas lapas veidošanā par mūsu valsti.
Raksts sadarbībā ar
Tūrisma Attīstības Valsts Aģentūra
Nedēļas garumā portāla DELFI sadaļā „DELFI Tūrisms” varēja ne tikai balsot par unikalitātēm Latvijā, bet izteikt arī savas idejas par Latvijas vērtībām. Visvairāk iedzīvotāji balsoja par Dziesmu svētkiem, vertikālo vēja tuneli „Aerodium”, Pedvāles brīvdabas un mākslas muzeju, zilajām govīm. Tika paustas idejas, ka Latvijā unikālas ir arī balto smilšu pludmales un piejūras dabas takas, Pārdaugavas koka apbūve, dzērveņu purvi, rupjmaize u.c.
 
TAVA direktors Uldis Vītoliņš: „Esam gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji tik aktīvi iesaistījās balsošanā, tādejādi izsakot savu viedokli par tūrisma objektiem un lietām, ar ko patiesi lepojamies. Paldies visiem, kas izteica arī savus priekšlikumus, kuri tiks ņemti vērā turpmākajās Latvijas reklāmās.”
 
Pērnā gada nogalē, tiekoties ar tūrisma nozares profesionāļiem, tika lemts par jaunu reklāmu izveidi, pieaicinot reklāmas aģentūru „ZOOM!”, kas plāno veidot kampaņu ar saukli „You Won’t Believe It Until You See It”(„Neredzēsi – neticēsi”). Kampaņas pamatā ir ideja stāstīt par lietām, kas Latvijā ir unikālas, nevis uzsvērt līdzību ar citām valstīm.
 
Reklāmas kampaņas ietvaros paredzēts izveidot reklāmas klipus raidīšanai starptautiskajās telekompānijās CNN un TV5 Europe. Kampaņa sāksies 19. februārī un ilgs līdz marta beigām.