Aprīlis | 22 |
| 23 |
| 24 |
| 25 |
| 26 |
| 27 |
| 28 |
|
29 |
| 30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maijs |
|
|
|
|
1 |
| 2 |
| 3 |
| 4 |
| 5 |
|
6 |
| 7 |
| 8 |
| 9 |
| 10 |
| 11 |
| 12 |
|
13 |
| 14 |
| 15 |
| 16 |
| 17 |
| 18 |
| 19 |
|
20 |
| 21 |
| 22 |
| 23 |
| 24 |
| 25 |
| 26 |
|
27 |
| 28 |
| 29 |
| 30 |
| 31 |
|
|
|
|
|
Viesi - 317 |
Reģistrētie lietotāji - 0 |
|
|
|
Raksti > Piedāvājumi |
Lieldienas viesnīcā "Hotel Segevold" |
30.03.2009 Skatīts 2381 reizi |
Lieldienas Siguldā ģimenes lokā un romantiskā divvientulībā. |
| "Hotel Segevold" - viesnīca | |
**** Hotel Segevold Lieldienu piedāvājums ģimenēm! - nakšņošana divvietīgā vai trīsvietīgā numuriņā; iespējama papildus gulta bērnam (bez maksas)
- Lieldienu vakariņas restorānā un veselības-ogu kokteilis (salāti, pamatēdiens, deserts, tēja vai kafija
- īpašas Lieldienu atrakcijas bērniem - olu krāsošana, ripināšana utt.
- Lieldienu zaķa paslēpto olu meklēšana numuriņā un atzīmēšana „slepenajā kartē". (čaklākajiem olu meklētājiem - pārsteiguma dāvaniņa)
- brokastis viesnīcas restorānā
- jautra plunčāšanās atpūtas kompleksa baseinā un siltajā burbuļvannā
- vēlā izbraukšana nākamajā dienā
- WiFi internets bez maksas
- autostāvvieta bez maksas
Cena standarta numurā Ls 88/ trīsvietīgā numurā Ls 106 Piedāvājums spēkā no 09.04. - 13.04.2009 ****Hotel Segevold romantiskais Lieldienu piedāvājums! - nakšņošana skaistā, romantiskā numuriņā
- īpašs veselības - ogu kokteilis
- gardas Lieldienu vakariņas restorānā (salāti, pamatēdiens, deserts, tēja vai kafija)
- īpaša pārsteiguma loterija katram pārim
- šampanietis Jūsu numuriņā
- relaksēšanās (tikai Jums divatā) atpūtas kompleksa burbuļvannā un baseinā
- brokastis pasniegtas numuriņā vai arī viesnīcas restorānā
- vēlā izbraukšana nākamajā dienā
- bezmaksas WiFi internets
- bezmaksas autostāvvieta
Cena standarta numurā Ls 86 / pusluksa numurā Ls 120 Piedāvājums spēkā no 09.04. - 13.04.2009 Laipni lūgti rezervēt! Tālr. +371 67974848 [email protected] www.hotelsegevold.lv | |
| |
1. viesnīca vizuāli patīkama, nummuri plaši un gaumīgi iekārtoti, recepcijas darbinieki laipni, ērta piebraukšana un auto novietošana. Tomēr pāris lietas nelikās ok, kā nesaprotamā kanalizācijas smaka otrā stāva gaitenī, serviss no restorāna apkalpojošā personāla puses (atnākot ar bērnu netika dots ne mazākais mājiens, ka pieejami bērnu krēsliņi, pie kam mēs bijām vienīgie apmeklētāji, protams kārtīgi pameklējot mums netīšam izdevās to atrast, 4zvaigžņu viesnīcā restorāna apkalpojošais personāls sniedz servisu ne darba apģērbā, izņemot toster maizes secinam, ka nav jau uz kā tās uzlikt, pasniedzot ēdienu netiek pateikts LŪDZU, uc!). Iespējams viss tas bija apstākļu sakritība, bet ja godīgi Latvijā tieši personāla serviss ir zem katras kritikas un cilvēki ir jāmāca! |
Marta09viesis 06.04.2009, 09:51 #1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|