logo
rus eng
Manas vietas
draugiem.lv
Reģistrēties
Kāpēc reģistrēties?
Aizmirsi paroli?
Ātrā pieeja
Naktsmītnes
Rezervējamās naktsmītnes
Pirtis
Ievērojamākās vietas
Pilis un muižas
Atpūta laukos
Telpas svinībām, banketiem
Restorāni, kafejnīcas
Atpūta pie ūdens
Muzeji
Naktsmītnes Rīgā
Informācijas centri
Teātri
Konferencēm un semināriem
Auto noma
Peintbola vietas
Pasākumu kalendārs
Aprīlis
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Maijs
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
Rezervē ar atlaidi!
Šobrīd Vietas skatās 312
Viesi - 312
Reģistrētie lietotāji - 0
Sadarbībā ar
Booking
Krievijas Tūrisma Industrijas Savienības Baltijas nodaļa
Worldofbmx.com
Autoorientēšanās
Latvijas Viesn
Slovākijas ceļvedis
Dabas retumu kr
Vidzemes t
Sazinies ar Vietas*lv!
Tālrunis: +371 29111411
e-pasts: [email protected]
Skype vietas_lv
Twitter: vietas
IESAKI ŠO SATURU CITIEM!
Raksti > Vietas*lv jaunumi
Raksts sadarbībā ar
Vietas.lv

Mārketinga efekta piemēri izmantojot Vietas*lv

13.07.2010
Skatīts 2915 reizes
Šai rakstā minēsim piemērus tam kā sadarbības līguma slēgšana ar Vietas*lv ietekmējusi mūsu klientus un analizēsim, cik pareiza vai nepareiza ir bijusi klienta izvēle lai varētu vieglāk izprast līguma summas ietekmi uz reālu klientu piesaisti. Mēs gan nesauksim konkrētus nosaukumus, lai nelauztu konfidencialitāti mūsu starpā.

Piemērs Nr.1 - Viesu nams Rojas apkaimē, pašā jūras krastā.
Ls40 gadā. Ilggadēja sadarbība.

  • 140...200 unikālu lietotāju skatījumu mēnesī. Šis skaits varētu būt lielāks, ja objekts atrastos tuvāk Rīgai, jeb tuvāk kādai no Republikas pilsētām, un ja objekts būtu populārs jau pats no sevis;
  • 3-ais klients-naktsmītne savā novadā. Šis aspekts ir absolūti objektīvs, jo to nosaka līguma summa. Protams, tas papildus ietekmē skatījumu skaitu. Svarīgs moments ir tajā apstāklī, ka pārējie objekti ir tiešie konkurenti(pie jūras) un viņus interesē tieši tas pats klients - iespējams, lielākos apjomos.
  • Nav e-pasta. Klients nav vēlējies izvietot savu e-pastu, kas automātiski kalpotu par viesu rezervācijas pieteikumu platformu. Iespējams, problēma ir interneta nepieejamība, ko mūsdienās, gan, nodrošina pat mobilie operatori. Iespējams, tās ir iedomātas bailes no interneta, jeb laika trūkums, kas jāveltī arī citiem biznesiem.
  • Iespēja izvietot līdz 10 pakalpojumu veidiem/piktogrammām, kas kalpo kā meklēšanas atslēgvārdi, un arī ietekmē skatījumu skaitu.

Piemērs Nr.2 - Jauns un gaumīgs restorāns, kādā no Kurzemes vecpilsētām.
Ls120 gadā. Jauns objekts.

  • Ap 300 skatījumi mēnesī. Šķiet pieaugums nav daudz lielāks, bet pastāvošās krīzes apstākļos tautai vairāk interesē nedārgi atpūtas veidi ārpus mājas. Restorāni retāk ir šo atpūtas iespēju saraksta aukšgalā. Tātad, ēdināšanas iestādēm ir intensīvāk jārūpējas par klientu piesaisti caur internetu. Jāņem vērā arī tas, ka restorāns atrodas samērā tālu no Latvijas centra.
  • 5-tais objekts pilsētā. Augstāk atrodas vienīgi samērā lielas viesnīcas un viesu nams; 
  • Cenā ietilpst iespēja izvietot 20 attēlus, kas veiksmīgi tiek izmantota;
  • Ir e-pasts, kas bonusā dod rezervācijas pieteikuma formu;
  • Ja būtu twitera konts un aktivitātes tajā, tad lapā varētu redzēt aktuālākos tvītus;
  • Pamanāms interaktīvajā kartē kartes.vietas.lv . Kad karte ir vērojama mērogā, kad redzama lielākā daļa kurzemes, tad šis restorāns joprojām ir top 15 sarakstā. Ja kartes katergoriju filtrā uzstādam tikai "Ēdināšana", tad objekts ir iekļauts sarakstā, visas Latvijas mērogā.

Piemērs Nr.3 - Viesu nams Zemgalē.
Ls80 gadā. Ilggadēja sadarbība.

  • Ap 250 skatījumiem mēnesī sezonas laikā, ap 200 pārējā laikā;
  • 15 fotogrāfijas, kas ir pilnīgi pietiekami lai radītu priekšstatu;
  • 2-ais objekts savā novadā. Pirmajā vietā ir tiešais konkurents, kura līguma summa ir tikai nedaudz lielāka. Tomēr, tas ne pārāk samazina skatījumu starpību;
  • Arī šeit ir e-pasts un rezervācijas forma un būtu vēl iespēja izvietot twittera bloku;
  • Nav logo, lai gan ir iespēja to izvietot, un tas padarītu objekta informāciju drusku pievilcīgāku.

"Sliktais" piemērs Nr.4 - Kafejnīca Vecrīgā.
Ls40 gadā. Jauns objekts.

  • Skatijumu skaits ir tikai 120..150. Protams, tas izskaidrojams ar zemo reitingu ne tikai Rīgas konkurentu starpā, bet arī Latvijas mērogā. Rīgā ir daudz objektu, un šeit ir daudz pamatīgāk jācīnās par klientu piesaisti izmantojot šo resursu. Ieguldītā nauda, protams, atpelnīsies, tomēr efekts būtu daudz jūtamāks, ja līguma summa būtu vismaz 2 reizes lielāka;
  • 10 fortogrāfijas. Vairāk nevajag.
  • Būtu iespēja izvietot Twiteri, bet šim objektam nav pat izveidots konts;
  • Nav iespēja izvietot mājaslapu un e-pastu, tātad potenciālam kafejnīcas apmeklētājam ir liegta iespēja sazināties bez maksas, iespējams, noskaidrojot nianses, lai organizētu kādu pasākumu, jeb rezervētu vairākas vietas, ar kurām varētu vienā vakarā atpelnīt šeit ieguldīto.

Jāteic, ka ir arī nesalīdzināmi piemēri, kad klientam ir pietiekami liels budžets reklāmas izdevumiem un tiek slēgti diezgan apjomīgi sadarbības līgumi ar Vietas*lv dēļ simpātijām un uzticības pret šo vietni, kura ir ne tikai komerciālas, bet gan arī visai plašas kultūras un dabas mantojuma izziņas resurss. Patiesībā, tā būtība ceļvedim Vietas*lv tieši tāda arī ir: klients it kā daļēji sponsorē to informāciju, kas nav saistīta ar komercdarbību. Tas sniedz, lielāku pievienoto vērtību un gandarījumu par sadarbību, ne tikai komerciālā plāksnē. Tomēr, neskatoties uz to, mēs esam pilnīgi pārliecināti, ka katrs ieguldītais lats sadarbībai ar Vietas*lv atbilstoši atpelnīsies ar uzviju. Galvenais princips: gandarījums ir proporcionāls ieguldījumam.

Gribas arī uzvērt to, ka vissvarīgākais klientu piesaistē un mārketingā nav reklāmas izmantošana, bet gan pats objekts un produkts. Mēs savu klientu tikai parādam, bet vai apmeklētājs izvēlēsies šo produktu, tas ir atkarīgs no daudziem citiem faktoriem, kurus spēj noteikt pats uzņēmējs.

Vairāk informācijas pa tālruni 29111411, jeb pa e-pastu: [email protected]

Sekojiet mums Twiterī!

Pēdējie 10 komentāri
Tā gluži nav. Nav jēgas bezjēdzīgi tērēt naudu, ja nav nepieciešamas nesamērojams efekts. Ir pat objekti, kas šeit reklamējas tīri prestiža pēc, citas, lai nodrošinātu klientus tukšuma periodā, jo vasara ir jau norezervēta. Situācijas ir dažādas. Protams, ka vislielākais "bums" nepieciešams darbību uzsākot. Par izceltajiem objektiem runājot - te nekādu dižu priekšrocību nav. Protams - tas kurš maksā, tas pasūta mūziku. Iespēja ir katram, tikai tā ir jāsaskata un jākonsultējas ar mums pa tiešo, bez kompleksiem un stereotipiem. Vietas
09.08.2010, 12:22
#2
Visa šī garā pentera vietā pilnīgi pietiktu ar teikumu: "Jo vairāk maksāsiet, jo labāk Jūs redzēs". Žēl, ka lapas apmeklētāji, gribot redzēt izceltus interesantākos un nozīmīgākos objektus, redz tikai tos maksājošākos, kuri ne vienmēr ir tie labākie. ;) KashinsDaWeeD
06.08.2010, 14:29
#1
Ir ko teikt par šo rakstu? (2)
Atpakaļ
Reklāma
© 2005-2024 SIA VIETAS Top.LV Rambler Top100