logo
rus eng
Manas vietas
draugiem.lv
Reģistrēties
Kāpēc reģistrēties?
Aizmirsi paroli?
Ātrā pieeja
Naktsmītnes
Rezervējamās naktsmītnes
Pirtis
Ievērojamākās vietas
Pilis un muižas
Atpūta laukos
Telpas svinībām, banketiem
Restorāni, kafejnīcas
Atpūta pie ūdens
Muzeji
Naktsmītnes Rīgā
Informācijas centri
Teātri
Konferencēm un semināriem
Auto noma
Peintbola vietas
Pasākumu kalendārs
Marts
25 26 27 28 29 30 31
Aprīlis
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Rezervē ar atlaidi!
Šobrīd Vietas skatās 315
Viesi - 315
Reģistrētie lietotāji - 0
Sadarbībā ar
Booking
Krievijas Tūrisma Industrijas Savienības Baltijas nodaļa
Worldofbmx.com
Autoorientēšanās
Latvijas Viesn
Slovākijas ceļvedis
Dabas retumu kr
Vidzemes t
Sazinies ar Vietas*lv!
Tālrunis: +371 29111411
e-pasts: [email protected]
Skype vietas_lv
Twitter: vietas
IESAKI ŠO SATURU CITIEM!
Raksti > Tūrisma profesionāļiem
Raksts sadarbībā ar
Eiropa.lv

Latvijas tūrisma biznesā laiks jaunam mārketingam

05.12.2005
Skatīts 4780 reizes
Reklāmas un mārketinga vēsture nupat jau grasās sasniegt savu pirmo simtgadi. Reklāma un mārketings ir cienījamu večuku pāris, un kā viņiem klājas tūrisma uzņēmējdarbībā?
Visticamāk patērētāji ir visai pieraduši pie šiem mūžsenajiem tēliem, sākuši tos ignorēt vai varbūt pat novērsties. 2005. gada 7. decembrī seminārā “Ienākošā un izejošā tūrisma mārketings. Tendences. Komunikācija. Pārdošana” Eiropas reģionālā tūrisma institūta (E.R.T.I.) direktors Aivars Mackevičs lekcijā “Ienākošā tūrisma tendences” pievērsīsies mārketinga īpatnībām ienākošā tūrisma organizēšanā, niansēm Latvijas ienākošā tūrisma plūsmā un tūristu vēlmēs, kā arī raksturos Latvijas tūrisma uzņēmumu iespējas jauno ienākošā tūrisma tendenču kontekstā.
Savukārt izejošā tūrisma tendences šajā seminārā raksturos tūroperatora Tez Tour direktors Konstantīns Paļgovs. Baltiijas Tūrisma Centrāles Berlīnē vadītāja Anda Šilde seminārā 7.decembrī aicināta komentēt atšķirības, kā ienākošos tūristus uzrunā Lietuva un Igaunija. Tāpat arī A.Šilde raksturos tos mārketinga paņēmienus, kuri vistiešāk uzrunā vācu tūristus un minēs veiksmīgākos piemērus vācu tūristu piesaistei Baltijā un citur Eiropā.
Reklāmas aģentūras McCann-Erickson Riga direktors Ainārs Ščipčinskis E.R.T.I. tūrisma mārketinga konkurences problēmām, globālajiem un lokālajiem zīmoliem. McCann-Erickson ir viens no lielākajiem un pieredzes bagātākajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē un lielākais reklāmas aģentūru tīkls Eiropā. Pēdējo 8 gadu laikā McCann 5 reizes nosaukts par gada labāko Eiropas reklāmas aģentūru tīklu.
Par tūrisma produkta pārdošanas metodēm seminārā 7.decembrī aicināts stāstīt Bertolts Fliks, lidsabiedrības airBaltic prezidents, un Pavels Šarfs, lidsabiedrības Czech Airlines direktors Latvijā. B.Fliks komentēs veiksmīgākos sadarbības modeļus starp lidsabiedrībām un tūrisma aģentūrām, kā arī raksturos mārketinga un pārdošanas nianses dažādām mērķauditorijām.
Savukārt P.Šarfs E.R.T.I. 7.decembra semināra noslēguma lekcijā stāstīs par Čehijas piemēriem lidsabiedrību un tūrisma aģentūru sadarbībā un par Čehijas tūrisma aģentūru ienākošā tūrisma mārketingu, tendencēm un veiksmīgākajiem piemēriem.
Saistītie objekti (skatīt kartē)
Ir ko teikt par šo rakstu? (0)
Atpakaļ
Reklāma
© 2005-2024 SIA VIETAS Top.LV Rambler Top100