Raksti > Tūrisma profesionāļiem

Latvijas tūrisma biznesā laiks jaunam mārketingam

05.12.2005
Reklāmas un mārketinga vēsture nupat jau grasās sasniegt savu pirmo simtgadi. Reklāma un mārketings ir cienījamu večuku pāris, un kā viņiem klājas tūrisma uzņēmējdarbībā?
Raksts sadarbībā ar
Eiropa.lv
Saistītas apdzīvotās vietas
Rīga (Pilsēta)
Visticamāk patērētāji ir visai pieraduši pie šiem mūžsenajiem tēliem, sākuši tos ignorēt vai varbūt pat novērsties. 2005. gada 7. decembrī seminārā “Ienākošā un izejošā tūrisma mārketings. Tendences. Komunikācija. Pārdošana” Eiropas reģionālā tūrisma institūta (E.R.T.I.) direktors Aivars Mackevičs lekcijā “Ienākošā tūrisma tendences” pievērsīsies mārketinga īpatnībām ienākošā tūrisma organizēšanā, niansēm Latvijas ienākošā tūrisma plūsmā un tūristu vēlmēs, kā arī raksturos Latvijas tūrisma uzņēmumu iespējas jauno ienākošā tūrisma tendenču kontekstā.
Savukārt izejošā tūrisma tendences šajā seminārā raksturos tūroperatora Tez Tour direktors Konstantīns Paļgovs. Baltiijas Tūrisma Centrāles Berlīnē vadītāja Anda Šilde seminārā 7.decembrī aicināta komentēt atšķirības, kā ienākošos tūristus uzrunā Lietuva un Igaunija. Tāpat arī A.Šilde raksturos tos mārketinga paņēmienus, kuri vistiešāk uzrunā vācu tūristus un minēs veiksmīgākos piemērus vācu tūristu piesaistei Baltijā un citur Eiropā.
Reklāmas aģentūras McCann-Erickson Riga direktors Ainārs Ščipčinskis E.R.T.I. tūrisma mārketinga konkurences problēmām, globālajiem un lokālajiem zīmoliem. McCann-Erickson ir viens no lielākajiem un pieredzes bagātākajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē un lielākais reklāmas aģentūru tīkls Eiropā. Pēdējo 8 gadu laikā McCann 5 reizes nosaukts par gada labāko Eiropas reklāmas aģentūru tīklu.
Par tūrisma produkta pārdošanas metodēm seminārā 7.decembrī aicināts stāstīt Bertolts Fliks, lidsabiedrības airBaltic prezidents, un Pavels Šarfs, lidsabiedrības Czech Airlines direktors Latvijā. B.Fliks komentēs veiksmīgākos sadarbības modeļus starp lidsabiedrībām un tūrisma aģentūrām, kā arī raksturos mārketinga un pārdošanas nianses dažādām mērķauditorijām.
Savukārt P.Šarfs E.R.T.I. 7.decembra semināra noslēguma lekcijā stāstīs par Čehijas piemēriem lidsabiedrību un tūrisma aģentūru sadarbībā un par Čehijas tūrisma aģentūru ienākošā tūrisma mārketingu, tendencēm un veiksmīgākajiem piemēriem.