Raksti > Tūrisma profesionāļiem | ||||
Latvijas tūrisma biznesā laiks jaunam mārketingam | ||||
05.12.2005 | ||||
Reklāmas un mārketinga vēsture nupat jau grasās sasniegt savu pirmo simtgadi. Reklāma un mārketings ir cienījamu večuku pāris, un kā viņiem klājas tūrisma uzņēmējdarbībā? | ||||
Savukārt izejošā tūrisma tendences šajā seminārā raksturos tūroperatora Tez Tour direktors Konstantīns Paļgovs. Baltiijas Tūrisma Centrāles Berlīnē vadītāja Anda Šilde seminārā 7.decembrī aicināta komentēt atšķirības, kā ienākošos tūristus uzrunā Lietuva un Igaunija. Tāpat arī A.Šilde raksturos tos mārketinga paņēmienus, kuri vistiešāk uzrunā vācu tūristus un minēs veiksmīgākos piemērus vācu tūristu piesaistei Baltijā un citur Eiropā. Reklāmas aģentūras McCann-Erickson Riga direktors Ainārs Ščipčinskis E.R.T.I. tūrisma mārketinga konkurences problēmām, globālajiem un lokālajiem zīmoliem. McCann-Erickson ir viens no lielākajiem un pieredzes bagātākajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē un lielākais reklāmas aģentūru tīkls Eiropā. Pēdējo 8 gadu laikā McCann 5 reizes nosaukts par gada labāko Eiropas reklāmas aģentūru tīklu. Par tūrisma produkta pārdošanas metodēm seminārā 7.decembrī aicināts stāstīt Bertolts Fliks, lidsabiedrības airBaltic prezidents, un Pavels Šarfs, lidsabiedrības Czech Airlines direktors Latvijā. B.Fliks komentēs veiksmīgākos sadarbības modeļus starp lidsabiedrībām un tūrisma aģentūrām, kā arī raksturos mārketinga un pārdošanas nianses dažādām mērķauditorijām. Savukārt P.Šarfs E.R.T.I. 7.decembra semināra noslēguma lekcijā stāstīs par Čehijas piemēriem lidsabiedrību un tūrisma aģentūru sadarbībā un par Čehijas tūrisma aģentūru ienākošā tūrisma mārketingu, tendencēm un veiksmīgākajiem piemēriem. |