logo
rus eng
Manas vietas
draugiem.lv
Reģistrēties
Kāpēc reģistrēties?
Aizmirsi paroli?
Ātrā pieeja
Naktsmītnes
Rezervējamās naktsmītnes
Pirtis
Ievērojamākās vietas
Pilis un muižas
Atpūta laukos
Telpas svinībām, banketiem
Restorāni, kafejnīcas
Atpūta pie ūdens
Muzeji
Naktsmītnes Rīgā
Informācijas centri
Teātri
Konferencēm un semināriem
Auto noma
Peintbola vietas
Pasākumu kalendārs
Marts
25 26 27 28 29 30 31
Aprīlis
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Rezervē ar atlaidi!
Šobrīd Vietas skatās 501
Viesi - 501
Reģistrētie lietotāji - 0
Sadarbībā ar
Booking
Krievijas Tūrisma Industrijas Savienības Baltijas nodaļa
Worldofbmx.com
Autoorientēšanās
Latvijas Viesn
Slovākijas ceļvedis
Dabas retumu kr
Vidzemes t
Sazinies ar Vietas*lv!
Tālrunis: +371 29111411
e-pasts: [email protected]
Skype vietas_lv
Twitter: vietas
IESAKI ŠO SATURU CITIEM!
Valmieras slimnīca > Komentāri Rādīt komentārus dilstošā secībā
Lai veselība un ilgs ražens mūzš dakterei Ingūnai Liepai.Lai arī viņa tagad ir slimnīcas direktore daudzu valmieriešu sirdīs viņa joprojām dakterīte arLIELO BURTU.Paldies par kādreiz izglābto dzīvību un atdoto veselību.PALDIES. paciente
30.10.2006, 10:56
#1
Slimnīca jauka aŗsti zinoši,bet uzņemšanas nodaļa vienkārši murgs ...... autobraucjs
31.10.2006, 09:33
#2
par ko murgo autobraucej? masa
08.11.2006, 19:47
#3
Ja tu māsiņ pavadītu uzņemšanas nodaļā 5 stundas lielās sāpēs un neviens tev nesniegtu palīdzību arī tu sāktu murgot.Ceru ka nākotnē uzņemšanas nodaļā strādās MEDIĶI. autobraucjs
09.11.2006, 13:38
#4
neticu,ka sapes netik kupetas,iznemot tados gadijumos kad nokupejot sapes arsts nevar uzstadit diagnozi.,vaj arsts netiek pie pacienta,jo sniedz palidzibu tiem pacientiem kuri ir smagak un ir tuvi navei...mes bieži domajam par sevi un aizmirstam par to ka musu egoizms var citiem makasat loti dargi... masa
10.11.2006, 21:30
#5
Sodien un vakar saskaros ar tadu lietu,VALMIERAS SLIMNICA izradas,ka kaut vai ir pieraksts tik viegli pie arsta nevar tikt.Vakar ka sacit jasaka nevarejusi dr.Baurovska sazvanitun tiek parcelts uz sodienu,ta registartura teica,atnakot sodien un nosezot 40.min aiz durvim,iznak "laipna masinja"un teic ko vaig,ka sodien nekadas pienemsanas neesot,jautajot ko darit,vinja ateic nu tad pagaidiet,taa nosezot vel 35.min nesagaidot uzaicinaju devos prom.Pierakstoties uz nakoso nedelu,nez cik tad bus ilgi janosez,kaut gan dr.Baurovskai ir tikai 1.stunda diena pienemsanas laiks. Nez kurs kompenses to laiku un kapec ir tada atieksme nesaprotu. Neapmierinataa
05.12.2006, 21:06
#6
dr.Liepai būtu nopietni jāpadomā kā strādā uzņemšanas nodaļa un traumu nodaļa. Tiem cilvēkiem vēlreiz būtu jāpārlasa Hipokrāta zvērests. valmieriete
13.12.2006, 08:06
#7
Nezinu kā ir citiem gājis, bet es esmu saņēmusi ļoti kvalificētu medicīnisko palīdzību.Lai terapijas nodaļas meitenēm vislielākā Laimīte Jaunajā gadā.Beigsim taču tēlot neapmierinātos; paciente
08.01.2007, 10:52
#8
Mīļās terapijas nodaļas māsiņas ,māsu palīdzes jūs tiešām esat savā vietā.Var redzēt ,KA TĀ ir LIEPAS SKOLA vienkries
11.01.2007, 13:06
#9
To Valmieriete: Vai Jūs vispār zinat par ko runā Hipokrāta zvērests un kas tajā ir teikts? Nevajag mētāties ar vārdiem, ja nezin par ko runā.
Strādāju Rīgā, Stradiņos, tur dažkārt pacienti nosēž 5 - 6 stundas, vienkārši netiek klāt, jo rindā gaida smagi pacienti, nu ka nepieiet klāt... domāju, ka tās ir blēņas.
Dakterc
15.01.2007, 19:55
#10
Man liekas, ka medicīnā , tai skaitā arī reģistratūrā , ir jāstrādā cilvēkiem ar elementārām zināšanām saskarsmes psiholoģijā, taču, zvanot 1. februārī pirms plkst. 17 oo , lai pierakstītu savu slimo mammu pie traumatologa, reģistratorei tādu zināšanu nebija. "Sirds ir pilna", taču visu sarunu nerakstīšu. Viņa, bet es vēl gribēju noskaidrot citas detaļas( maksas vizītes izmaksas), vienkārši nometa klausuli. Viņas balss bija neapmierināta un "iekšēji kliedza":"Kā jūs visi zvanītāji esiet man apnikuši", taču man paliks rūgtums uz ilgu laiku.
Pati strādāju citā pilsētas slimnīcā.Mans darbs ir saistīts ar ķirurģiju, bet es vienmēr, arī, ja laiks nav kodolīgi atbildēt uz pacientu jautājumiem, cenšos būt pieklājīga.
Vēlos ieteikt, lai reģistratūrā darbinieces nosauktu savu vārdu, lai nenomestu klausuli, pirms zvanītājs nav ieguvis visu sev interesējošu informāciju, jo pirmais iespaids man par jūsu slimnīcu un poliknīniku jau ir ...
Piedodiet, bet esmu sašutusi...

u
pilsone (evita)
01.02.2008, 17:38
#11
Komentārus drīkst pievienot tikai reģistrēti lietotāji. Ja esi reģistrējies, pieslēdzies, izmantojot formu lapas kreisajā malā. Ja neesi - reģistrējies šeit.
Sezonas jaunums

Reklāma
© 2005-2024 SIA VIETAS Top.LV Rambler Top100