|
Pareizticīgo Liepājas Sv. Nikolaja Jūras katedrāle |
Jūras katedrāle ir viens no Karostas simboliem. Karostas katedrāles projekta autori ir Pēterburgas arhitekts Sergejs Geļenzovskis un Vasīlijs Kostjakovs. Tās konstrukcija ir unikāla - tai nav kolonnu._ |
|
Oskara Kalpaka (izgriežamais) tilts |
Unikāls inženiertehniskais piemineklis - izgriežams metāla konstrukcijas tilts pār Karostas kanālu. Celts 1906. gadā. Pirmajā pasaules karā saspridzināts, taču pēc tam atkal atjaunots._ |
|
Karostas manēža |
No bijušās zirgu izjādes un ģimnastikas manēžas paŗi palikuši vairs tikai sienu mūri, kas neskatoties uz postījumiem un aprakstītajām sienām liecina par seno krāšņumu. Savulaik tā jumtu_ |
|
|
|
Karostas cietums |
Aiz augstā žoga noslēpusies drūmā sarkano ķieģeļu ēka Invalīdu ielā gandrīz 100 gadus ir pildījusi savas funkcijas kā Karostas cietums. Cietuma darbības laikā ir nomainījušās vairākas_ |
|
Jūras virsnieku saieta nams |
Ēka celta 1898. - 1907. gadā kā cariskās Krievijas kara flotes oficieru sapulču un saviesīgo pasākumu vieta pēc St.Pēterburgas arhitektūras ārpilsētas piļu parauga. Latvijas brīvvalsts laikā_ |
|
Memoriāls Liepājas ebrejiem – holokausta upuriem |
|
|
|
|
Baterija Nr.3 - Piejūras ziemeļu forti |
Karostas Ziemeļu forti ir plaša nocietinājumu sistēma, ko izbūvēja laikā no 1894. līdz 1908. gadam pēc Krievijas cara Aleksandra III rīkojuma. Padomju laikos forti un to apkārtne atradās aizliegtajā_ |
|
Ziemeļu mols |
Ziemeļu mols nodrošina Liepājas ostas akvatorijas aizsardzību pret vētrām un smilšu sanesumiem. Mola kopgarums ir 1800 m, platums 0 7,35 m. Nav fantastiskāku sajūtu, kā stāvēt uz mola vētras_ |
|
"K. Māksla?" - laicīgās mākslas galerija |
|
|