| Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) | |
Trešdien norisinājās Tūrisma attīstības valsts aģentūras un tūrisma nozares pārstāvju diskusija, kuras laikā tika lemts par jauna videoklipa nepieciešamību apraidei starptautiskajos televīzijas kanālos. Saskaņā ar TAVA mārketinga plānu, kur tiek paredzēta reklāmas kampaņa ārvalstu medijos, oktobrī tika saņemts papildus finansējums vairākiem projektiem no budžeta grozījumiem. Tūrisma nozares speciālisti atzina, ka papildus līdzšinējām mārketinga aktivitātēm kā ārzemju žurnālistu vizītes Latvijā un dalība starptautiskajās izstādēs, ir nepieciešams uzrunāt arī televīzijas skatītājus starptautiskajās telekompānijās.
TAVA direktors Uldis Vītoliņš uzsvēra, ka pirms pāris gadiem BBC un CNN raidītās reklāmas panākušas savu un sasniegušas skatītājus, par ko liecina veiktās valsts viesu aptaujas. Viņš izteica gandarījumu par tūrisma nozares ieteikumiem un viedokli, kas ļaus sekmīgāk saprast ceļotāju vēlmes un intereses, apmeklējot Latviju.
Nozares pārstāvji atzina, ka tradicionālajām vērtībām, kas atainotas līdz šim veidotajās reklāmās, varētu veidot atjautīgāku risinājumu. Tāpat tika uzsvērta nepieciešamība visos paredzētajos reklāmas veidos - televīzijā, internetā un vides reklāmās, - izmantot vienotus elementus, kas liktu atpazīt Latviju.
Pēc nozares ieteikumiem, diskusijā piedalījās arī reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks, kurš ir atsaucies piedāvājumam un piekritis turpmākajai sadarbībai Latvijas klipa izveidē. Sarunu laikā Stendzenieks atzina nepieciešamību mainīt līdzšinējo stilu, kur vienā reklāmā mēģināts par Latviju pateikt pilnīgi visu.
Darbs pie reklāmas kampaņas ārvalstu medijos tiks aktīvi turpināts līdz nākamā gada pavasarim.
Tūrisma attīstības valsts aģentūra ir Ekonomikas ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas izveidota ar mērķi īstenot tūrisma politiku.
Papildu informācijai:
Baiba Plūme
Sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr. 7358132, 28317180
E-pasts: [email protected] |