logo
rus eng
Manas vietas
draugiem.lv
Reģistrēties
Kāpēc reģistrēties?
Aizmirsi paroli?
Ātrā pieeja
Naktsmītnes
Rezervējamās naktsmītnes
Pirtis
Ievērojamākās vietas
Pilis un muižas
Atpūta laukos
Telpas svinībām, banketiem
Restorāni, kafejnīcas
Atpūta pie ūdens
Muzeji
Naktsmītnes Rīgā
Informācijas centri
Teātri
Konferencēm un semināriem
Auto noma
Peintbola vietas
Pasākumu kalendārs
Aprīlis
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Maijs
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Rezervē ar atlaidi!
Šobrīd Vietas skatās 393
Viesi - 393
Reģistrētie lietotāji - 0
Sadarbībā ar
Booking
Krievijas Tūrisma Industrijas Savienības Baltijas nodaļa
Worldofbmx.com
Autoorientēšanās
Latvijas Viesn
Slovākijas ceļvedis
Dabas retumu kr
Vidzemes t
Sazinies ar Vietas*lv!
Tālrunis: +371 29111411
e-pasts: [email protected]
Skype vietas_lv
Twitter: vietas
IESAKI ŠO SATURU CITIEM!
Raksti > Tūrisma profesionāļiem
Raksts sadarbībā ar
Tūrisma Attīstības Valsts Aģentūra

Apkopoti iedzīvotāju viedokļi par Latvijai raksturīgo

Autors: Zane Saleniece, TAVA sabiedrisko attiecību vadītāja
24.01.2007
Skatīts 2526 reizes
Noslēgusies Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sadarbībā ar interneta portālu DELFI rīkotā iedzīvotāju aptauja par Latvijai raksturīgo un unikālo. Paustās idejas tiks izmantotas reklāmas klipu un mājas lapas veidošanā par mūsu valsti.
Nedēļas garumā portāla DELFI sadaļā „DELFI Tūrisms” varēja ne tikai balsot par unikalitātēm Latvijā, bet izteikt arī savas idejas par Latvijas vērtībām. Visvairāk iedzīvotāji balsoja par Dziesmu svētkiem, vertikālo vēja tuneli „Aerodium”, Pedvāles brīvdabas un mākslas muzeju, zilajām govīm. Tika paustas idejas, ka Latvijā unikālas ir arī balto smilšu pludmales un piejūras dabas takas, Pārdaugavas koka apbūve, dzērveņu purvi, rupjmaize u.c.
 
TAVA direktors Uldis Vītoliņš: „Esam gandarīti, ka Latvijas iedzīvotāji tik aktīvi iesaistījās balsošanā, tādejādi izsakot savu viedokli par tūrisma objektiem un lietām, ar ko patiesi lepojamies. Paldies visiem, kas izteica arī savus priekšlikumus, kuri tiks ņemti vērā turpmākajās Latvijas reklāmās.”
 
Pērnā gada nogalē, tiekoties ar tūrisma nozares profesionāļiem, tika lemts par jaunu reklāmu izveidi, pieaicinot reklāmas aģentūru „ZOOM!”, kas plāno veidot kampaņu ar saukli „You Won’t Believe It Until You See It”(„Neredzēsi – neticēsi”). Kampaņas pamatā ir ideja stāstīt par lietām, kas Latvijā ir unikālas, nevis uzsvērt līdzību ar citām valstīm.
 
Reklāmas kampaņas ietvaros paredzēts izveidot reklāmas klipus raidīšanai starptautiskajās telekompānijās CNN un TV5 Europe. Kampaņa sāksies 19. februārī un ilgs līdz marta beigām.
Ir ko teikt par šo rakstu? (0)
Atpakaļ
Reklāma
© 2005-2024 SIA VIETAS Top.LV Rambler Top100